آخرین اخبار

ادعای عجیب ترامپ از رأی ندادن به وی؛ شکست بخورم کشوری نخواهیم داشت

دونالد ترامپ در جریان مصاحبه ای به مردم آمریکا هشدار داد، در صورتی که او در انتخابات ماه نوامبر شکست بخورد، دیگر کشوری نخواهند داشت.

اشتراک گذاری
13 فروردین 1403
کد مطلب : 12526

دونالد ترامپ در جریان مصاحبه ای به مردم آمریکا هشدار داد، در صورتی که او در انتخابات ماه نوامبر شکست بخورد، دیگر کشوری نخواهند داشت.

دونالد ترامپ

توازن/به گزارش رویداد۲۴؛ فارس نیوزویک نوشت: ترامپ به عنوان نامزد احتمالی حزب جمهوری‌خواه در آمریکا در جریان مصاحبه‌ای با برایان کیلمید، مجری شبکه فاکس نیوز در باب موضوعات مختلفی از جمله دیدار احتمالی با جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در تاریخ ۵ نوامبر صحبت کرد.


بیشتر بخوانید: ویدئوی جنجالی علیه بایدن؛ ترامپ به سیم آخر زد


ترامپ در رابطه با دیدار با بایدن عنوان کرد: مهم‌ترین روز در تاریخ آمریکا ۵ نوامبر است. کشورمان در حال حرکت به سمت مسیر بدی است و قرار است که ۵ نوامبر همه چیز تغییر کند و اگر هیچ‌چیز تغییر نکند، ما دیگر کشوری نخواهیم داشت.

استیون چونگ، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ نیز در جریان ایمیلی اظهارات رئیس‌جمهور سابق آمریکا را تکرار کرده و گفت: بدون قانون، نظم و امنیت برای آمریکا ما دیگر کشوری نخواهیم داشت.

یکی از موضوعاتی که دونالد ترامپ در جریان این مصاحبه مطرح کرد مربوط به بحران مرزی در مکزیک و پیشنهادات آندرس مانوئل لوپز، رئیس‌جمهور مکزیک بود که با انتقاد شدیدی از سوی وی همراه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − هشت =